Welkom bij Apotheek Poll

Onafhankelijk en Betrokken, Altijd Dichtbij!

***Openingstijden tijdens de feestdagen****

Op woensdag 24 en 31 december 2025 sluiten we om 16:00 uur (i.p.v. 17:30 )
Op donderdag 25 december en vrijdag 26 december zijn we de hele dag gesloten i.v.m. Kerst.
Op donderdag 1 januari 2026 zijn we de hele dag gesloten
i.v.m. nieuwjaarsdag
U kunt buiten onze openingstijd in geval van spoed terecht bij de dienstapotheek in het Martini Ziekenhuis: tel: 050 – 524 57 00

***Het team van Apotheek Poll wenst u fijne feestdagen en
een gelukkig en gezond 2026****

Services

We bieden een 24-uurs kluis-service aan voor het afhalen van uw medicijnen buiten onze reguliere openingstijden. Als u geïnteresseerd bent in deze service, kunt u zich aanmelden door middel van de folder die beschikbaar is in onze apotheek.

Verder kunt u zich in de apotheek aanmelden voor de automatische herhaalservice. We zorgen er dan voor dat uw medicatie iedere drie maanden voor u klaarstaat.

Receptverwerking:

Recepten kunnen doorgaans binnen 1 tot 2 werkdagen worden opgehaald. U ontvangt een email wanneer uw medicijnen klaarliggen.

Herhaalrecepten kunt u bestellen in het formulier op de website of via de gratis app ' uw zorg online' . en krijg hiermee veilig toegang tot uw medicatiedossier.

Daarnaast kunnen herhaalrecepten ook via Whatsapp of via de email worden besteld.

Onze apotheek houdt zich aan het preferentiebeleid, wat betekent dat we geneesmiddelen verstrekken volgens de richtlijnen van uw zorgverzekeraar.

Contactgegevens en openingstijden:

Telefonisch: 050-5731524

E-mail: apotheekpoll@ezorg.nl

 

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.

Chat with us on WhatsApp